Igennem Erhvervshus Hovedstadens projekt ‘Grøn Vækst via Grønne forretningsmodeller‘ har jeg haft fornøjelsen af at samarbejde med hudplejeproducenten Rudolph Care.
Jeg har igennem lang tid brugt Rudolphs Cleansing Foam til at vaske mit ansigt med, og synes det er super fedt at få lejlighed til at samarbejde med virksomheder, hvis produkter jeg allerede selv bruger. Jeg kendte ikke det store til Rudolph som virksomhed og er nok heller ikke den kosmetik branchen tjener de store penge på. Men samarbejdet med Rudolph har lært mig vigtige ting om, hvordan det du påfører din hud optages i dit blod og derfor er det virkelig vigtigt – hvad det indeholder. Undervejs er jeg blevet beriget med ‘goodbag-gaver’ og har efterhåndende også gjort mine egne indkøb. Så som det ses herover er mit toiletskab ved at blive rosafarvet, for jeg er gået i gang med at afprøve, hvordan de forskellige produkter virker på min hud.
Her et snapshot fra en proces med fokus på brandværdier, som blev gennemførte i samarbejde med Nadja Pass, rektor fro Samtidens Akademi.